12 Eylül 2010 Pazar

Pembe badem şekerlerini kim yedi?

Akşam eve gelen Y.: "Bu kavanozun içerisinde pembe, yeşil, mavi ve turuncu badem şekerleri vardı. Ne hikmetse birisi sadece pembeleri yemiş, hatta özenle tek tek ayıklamış. Halbuki pembe benim hakkım, kimin pembe telefonu ve notebooku var sorarım size?" Neyse ki B. nin elinde üç tek pembe kurtarabildim yemeye kıyamıyorum...

B.nin savunması: Kavanozda topu topu üç beş tane pembe badem şekeri vardı. Ben de elimi daldırıp ne geldiyse onu yedim. Özenle pembeleri seçtiğim külliyen iftiradır. Dikkatli bakılırsa kavanozun dibinde yatan pembe badem şekerlerini görebilirsiniz. Bunu size abaküsümle de ispat edebilirim istenirse.

Y.nin cevabı: Sen bir kere o abaküsle çarpma bile yapamıyorsun nerede kaldı haklılığını ispat edeceksin; bu bir. İkincisi kavanozun dolu halinin fotoğrafını çekmediğime çok pişmanım. Kozlarımızı mahkemede paylaşacağız.

B. sessiz kalma hakkını kullanmak ister...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder